پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

ترکیب استقلال مقابل تراکتور| سه دفاع یا چهار دفاع؟

  • کد خبر: ۱۹۳۶۵۴
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
ترکیب استقلال مقابل تراکتور| سه دفاع یا چهار دفاع؟
تنها ابهام درترکیب استقلال این است که در بازی با تراکتور با سه دفاع بازی خواهد کرد یا چهار دفاع.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، گمانه زنی ترکیب استقلال با توجه به اینکه در بازی با شمس آذر دو گل دریافت کرد تا بار دیگر در روش سه دفاع دروازه این تیم را باز شده ببینیم قدری دشوار  شده است، اما به هرحال از نظر بازیکن تغییرات اندکی در ترکیب استقلال ایجاد خواهد شد و تنها مسئله روش بازی است که روز بازی روشن خواهد شد.

سیدحسین حسینی را باید دروازه‌بان استقلال دراین بازی دانست. او تک گزینه استقلال در این میدان است. در خط دفاع، اما معمای بزرگی شکل گرفته و مشخص نیست نکونام از چه روشی بهره بگیرد. اگر او از چهار دفاع استفاده کند به احتمال زیاد چشمی به خط میانی منتقل خواهد شد و مرادمند و سهرابیان در قلب دفاع قرار خواهند گرفت. دراین سیستم شانس بازی حردانی در پست دفاع راست و سلمانی در دفاع چپ بیشتر خواهد شد، اما اگر نکونام با همان روش سه دفاع بازی کند، چشمی، مرادمند و سهرابیان در این پست به میدان خواهند رفت.


درخط میانی نیز اگر ملاک را بازی با سه دفاع درنظر بگیریم، مهری، مهدی‌پورو رضاوند بازی خواهند کرد. در خط حمله نیز حضور یامگا، محمدی و رمضانی قطعی خواهد بود. اما همان طور که گفته شد بازی با چهار دفاع روی تمام خطوط استقلال تاثیرخواهد گذاشت وشاهد جا به جایی‌هایی در چیدمان بازیکنان استقلال خواهیم بود.

ترکیب احتمالی تراکتور نیز این گونه خواهد بود: حسین پورحمیدی، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، سیدمحمد حسینی، آلواریوخیمنز (امیرحسین حسین‌زاده)، گوستاوو واگنین، مهدی حسینی، ریکاردوآلوز، مهدی هاشم‌نژاد، عارف رسمتی، مهدی عبدی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->